SRV 700

CENA: 27 990 PLN

SRV 700 to cruiser nowej generacji, łączący niepowtarzalny, autentyczny styl z nowoczesnymi elementami designu. Jest to elegancki cruiser o swobodnej sylwetce, wyposażony w wysokiej jakości komponenty, takie jak odwrócone widelce Marzocchi, ABS Bosch oraz mocne hamulce. Wprowadzone nowe technologie obejmują całkowicie nowy silnik o mocy 76 KM, oświetlenie LED oraz okrągły wyświetlacz TFT. Motocykl zachwyca wyglądem, potężnym silnikiem i łatwością obsługi, a jego waga wynosząca zaledwie 208 kg sprawia, że jest idealny dla osób, które pragną doświadczyć przyjemności zrelaksowanej, ale zwinnej jazdy przy maksymalnym komforcie.

SILNIK

Zupełnie nowy silnik powstały na bazie motoru z SRK 700, lecz zoptymalizowany i opracowany specjalnie dla cruisera SRV 700! Z dwoma wałkami rozrządu i 4 zaworami na cylinder jest to dość złożona konstrukcja z odpowiednim potencjałem wydajności. Motor ten ma pojemność 693 cm3, moc maksymalną 76 KM / 8750 obr./min (zamiast 72KM / 8000 obr./min jak w SRK 700) oraz rozwija maksymalny moment obrotowy 68 Nm przy 6250 obr. / min ( zamiast 67Nm / 6000 obr./min jak w SRK 700). 

ZAWIESZENIE MARZOCCHI

Podwozie wyposażone jest w wysokiej jakości widelce oraz tylny amortyzator centralny renomowanej marki MARZOCCHI. Przedni widelec upside-down oraz tylny amortyzator centralny  precyzyjnie reagują na nierówności terenu, zapewniając łatwe i precyzyjne prowadzenie. Amortyzatory Marzocchi zapewniają równowagę pomiędzy komfortem i prowadzeniem w każdej sytuacji na drodze.

OŚWIETLENIE

Nowoczesna technologia oświetlenia LED, obejmująca reflektor główny, kierunkowskazy i światła tylne zapewnia doskonałą widoczność w każdych warunkach.

KOMFORT

Dwuczęściowe siedzenie z pięknie pikowanym fotelem kierowcy zapewnia duży komfort jazdy nawet podczas dłuższych podróży. Unikalny design i autentyczny styl nadają SRV 700 odpowiedni charakter.

WYŚWIETLACZ

Czytelny, doskonale widoczny, kolorowy, okrągły panel TFT SRV 700 pokazuje aktualną prędkość, obroty silnika, przebieg całkowity (ODO), aktualny trip, poziom paliwa, temperaturę płynu chłodzącego, wskaźnik biegu oraz ciśnienie i temperaturę w oponach dzięki czujnikom w kołach motocykla. Funkcje te można wygodnie obsługiwać bezpośrednio z elementów sterujących na kierownicy. Ponadto panel może połączyć się z telefonem komórkowym kierowcy, umożliwiając wyświetlanie nawigacji z aktualnym ruchem drogowym i zdalne wyświetlanie ekranu telefonu.

WYDAJNE HAMULCE Z ABS BOSCH

Układ hamulcowy z ABS i tarczami hamulcowymi o dużej średnicy z przodu i z tyłu zapewnia bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji. Przedni dwutarczowy hamulec o średnicy 300 mm z radialnie zamontowanymi zaciskami hamulcowymi gwarantuje precyzyjne dawkowanie siły hamowania.

DESIGN

Autentyczny styl cruisera z kołami w stylu Bobber, dużym baku w kształcie kropli, płaskim przednim reflektorem LED, szerokimi, wygiętymi kierownicami z lusterkami na końcach oraz stylowym, pikowanym niskim siedzeniem nadają modelowi SRV 700 jego piękny i unikalny wygląd.

Stylowe lusterka na końcach kierownicy

Lusterka można całkowicie obrócić w dół, pod kierownicę. Ta nietypowa, buntownicza pozycja w stylu Cafe Racer przyciąga wzrok swoim niekonwencjonalnym wyglądem, a także ma praktyczne zalety. Docenią ją szczególnie masywniejsi motocykliści, którzy w tradycyjnej pozycji lusterek widzą głównie swoje ramiona.

DWA GNIAZDA USB

W kokpicie, obok panelu LCD, znajduje się zintegrowane gniazdo USB-A i USB-C! Możesz ich używać do ładowania telefonu lub podłączenia nawigacji. Gniazda USB są oczywiście zabezpieczone wodoodporną gumową osłoną.

Wysokiej jakości układ wydechowy

Układ wydechowy 2 w 1 oferuje świetny dźwięk, doskonałe osiągi i jednocześnie niską emisję CO2. Kompaktowy, nisko umieszczony tylny tłumik jest pięknym elementem designerskim.

SPECYFIKACJA

SILNIK

TYP

Dwucylindrowy, 8V, DOHC, chłodzony cieczą

ŚREDNICA x SKOK

83 x 64 mm

POJEMNOŚĆ SKOKOWA

693 cm3

MAKSYMALNA MOC

56kW (76 KM) / 8750 rpm

MAKS. MOMENT OBR.

68.2 Nm / 6250 rpm

UKŁAD PALIWOWY

EFI

ROZRUCH

Elektryczny

SPRZĘGŁO

Wielopłytkowe sprzęgło antyhoppingowe

SKRZYNIA BIEGÓW

6 biegów

PODWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD

Upside-down Marzocchi

ZAWIESZENIE TYŁ

Poziomy amortyzator centralny

OPONA PRZÓD

130/90 – 16 | bezdętkowe

OPONA TYŁ

150/80-16 | bezdętkowe

HAMULEC PRZÓD

Podwójny tarczowy 300mm z ABS

HAMULEC TYŁ

Tarczowy 260mm z ABS

WYMIARY

DŁ. x SZER. x WYS.

2230 x 830 x 1160 mm

ROZSTAW OSI

1580 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZISKA

720 mm

PRZEŚWIT

160 mm

WAGA

220 kg

ZBIORNIK PALIWA

16 L

Scroll to Top