SRK 125S

CENA: 11 990 PLN

SRK 125 S to ekscytujący motocykl typu naked z mocnym silnikiem, ramą typu deltabox, doskonałą ergonomią i zwinnym prowadzeniem. Agresywny styl łączy się z zaawansowaną technologią i wysokiej jakości komponentami. SRK 125 S zapewnia maksymalną przyjemność z jazdy, niezależnie od tego, czy jeździsz w dużym ruchu miejskim, czy krętymi wiejskimi drogami.

MOCNY SILNIK 125

Czterosuwowy silnik o pojemności 125 cm3 spełnia normę emisji spalin Euro 5 i zapewnia maksymalną moc 15 KM. Precyzyjny wtrysk elektroniczny zapewnia precyzyjną reakcję silnika i niskie zużycie paliwa. Przy zużyciu zaledwie 2,5 litra na 100 kilometrów i w połączeniu z 10-litrowym zbiornikiem jego zasięg przekłada się na nawet 400 kilometrów.

WYGODNE I PRZESTRONNE SIEDZENIE

Sportowe dwuczęściowe siedzenia z wygrawerowanym logo w pełni nawiązują do konstrukcji SRK 125 S. Zapewniają dużo miejsca i maksymalny komfort, dzięki dużej ilości pianki, nie wpływając przy tym na sportowy wizerunek motocykla. Przykładem tego jest konstrukcja uchwytów pasażera, które pięknie komponują się ze sportowym designem maszyny, a jednocześnie pozostają naprawdę funkcjonalne. Niska pozycja siedząca zapewnia również mniejszym motocyklistom dużą pewność i bezpieczne prowadzenie motocykla w każdej sytuacji na drodze.

PODWÓJNA RAMA KOŁYSKOWA

SRK 125 S to jeden z niewielu motocykli w swojej klasie wyposażony w stalową, podwójną ramę kołyskową. Solidność konstrukcji jest jedną z głównych cech charakteryzujących sportowe zachowanie motocykla.

UKŁAD HAMULCOWY Z ABS

Mocny układ hamulców tarczowych z elektronicznym ABS z przodu i z tyłu zapewnia precyzyjną siłę hamowania i bezpieczne prowadzenie. Specjalnie ukształtowane faliste tarcze hamulcowe zapewniają optymalne odprowadzanie ciepła i długą żywotność.

 

EKRAN TFT

Przejrzysty, doskonale czytelny, nowoczesny wyświetlacz TFT SRK 125 S dostarcza wszystkich istotnych i niezbędnych danych. Wyświetla aktualną prędkość, obroty, licznik przebiegu, zawartość zbiornika, czas jazdy, a także zawiera wskaźnik włączonego biegu. W trybie dzień/noc wyświetlacz automatycznie dostosowuje się do oświetlenia otoczenia. W kokpicie zintegrowane jest także gniazdo USB A i USB C.

GNIAZDO USB

Oprócz panelu TFT w kokpicie zintegrowane jest także gniazdo USB-A i USB-C. Za ich pomocą można na ładować telefon komórkowy lub podłączyć system nawigacji. Gniazda USB posiadają oczywiście wodoodporną gumową osłonę.

ZAWIESZENIE UPSIDE-DOWN

Odwrócony widelec o średnicy 35 mm i skoku koła 110,5 mm uzupełnia pakiet orientacji sportowej, łącząc komfort i dynamiczną jazdę.

 

MINIMALISTYCZN DESIGN - AGRESYWNY WYGLĄD

Konstrukcja tylnej części motocykla oraz plastiki pod siedzeniami nawiązują do całej maszyny – czyli minimalistycznymi kształtami i technologią LED tylnego oświetlenia i kierunkowskazów.

 

OŚWIETLENIE FULL LED

Nowoczesna technologia świateł LED reflektora głównego, świateł kierunkowskazów i świateł tylnych jest łatwa w utrzymaniu i zapewnia optymalną widoczność oraz doskonale oświetlone drogi o zmierzchu i w ciemności.

 

SPECYFIKACJA

SILNIK

TYP

ŚREDNICA x SKOK

POJEMNOŚĆ SKOKOWA

MAKSYMALNA MOC

Jednocylindrowy, 4V, SOHC, chłodzony cieczą

54 x 54.5 mm

125 cm3

11 kW (15KM) / 9500 rpm

MAKS. MOMENT OBR.

UKŁAD PALIWOWY

ROZRUCH

SPRZĘGŁO

12Nm / 7000 rpm

EFI

Elektryczny

Mokre, wielotarczowe

SKRZYNIA BIEGÓW

6 biegów

PODWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD

ZAWIESZENIE TYŁ

OPONA PRZÓD

OPONA TYŁ

Upside-down

Sprężyna teleskopowa tłumiona olejem

100/80-17

130/70-17

HAMULEC PRZÓD

HAMULEC TYŁ

Tarczowy 260mm z ABS

Tarczowy 240mm z ABS

WYMIARY

DŁ. x SZER. x WYS.

ROZSTAW OSI

WYSOKOŚĆ SIEDZISKA

PRZEŚWIT

1970 x 785 x 1070 mm

1345 mm

790 mm

190 mm

WAGA

ZBIORNIK PALIWA

143 kg

10 L

Scroll to Top