MTX 125

CENA:  13 490PLN

Przewidywana dostępność: I kwartał 2025

MTX 125

Czy to może być skuter 2025 roku?

Ma wszystko i zachęca do porównania go z najpopularniejszymi skuterami na rynku!

  • Mocny 4-zaworowy silnik chłodzony cieczą 15 KM
  • Wtrysk BOSCH EFI i kontrolę trakcji.
  • Jest bardzo ekonomiczny – 2,2 l/100 km (WMTC3)
  • Dwa hamulce tarczowe z dwukanałowym ABS
  • Pełne oświetlenie LED
  • Ekran TFT z łącznością ze smartfonem
  • System bezkluczykowy

Technologia hybrydowa zapewniająca wydajność i oszczędność oraz kontrola trakcji w standardowym wyposażeniu

Jednocylindrowy, czterozaworowy silnik zapewnia moc 15 KM i moment obrotowy 12 Nm, będąc jednym z najmocniejszych silników w klasie 125cc, utrzymuje jednocześnie zużycie paliwa na niskim poziomie 2,2 l/100 km (WMTC3). MTX125 posiada również system start/stop eliminujący rozrusznik, którego rolę pełni generator.

W ten sposób silnik po zatrzymaniu w wymaganej chwili zostaje natychmiastowo i cicho uruchomiony ponownie. Dodatkowo dzięki technologii hybrydowej silnik spalinowy wykorzystuje generator aby zapewnić lepszą wydajność podczas przyspieszania.

Kontrola trakcji należy do wyposażenia standardowego i można ją włączyć/wyłączyć za pomocą menu ekranowego.

Chłodzenie cieczą i niski środek ciężkości

Silnik MTX 125 jest chłodzony cieczą, a chłodnica jest umieszczona nisko i przesunięta do tyłu, co pomaga utrzymać nisko położony środek ciężkości.

Praktyczne miejsca do przechowywania i podwójny port USB

Pod kierownicą znajdują się również dwa schowki do przechowywania drobnych przedmiotów motocyklisty. W lewym schowku znajduje się również podwójny port ze złączami USB typu A i C do ładowania telefonu komórkowego kierowcy.

Centralnie nisko umieszczony zbiornik

Zbiornik znajduje się pomiędzy stopami kierowcy, co ułatwia tankowanie i dodatkowo poprawia równe rozłożenie masy tego skutera.

System bezkluczykowy

MTX 125 posiada technologię pozwalającą na odblokowanie stacyjki i siedzenia na odległość. Dodatkowo w zestawie znajduje się również zwykły klucz, jako zabezpieczenie, w przypadku spadku poziomu naładowania baterii nadajnika. Mówiąc dokładniej, kluczyk może komunikować się z czujnikiem nawet wtedy, gdy akumulator został całkowicie wyjęty z pojazdu, dzięki czemu MTX 125 nie pozostanie zamknięty i unieruchomiony.

Dwa hamulce tarczowe z dwukanałowym ABS i czujniki ciśnienia

Hamulec przedni składa się z tarczy o średnicy 240 mm i dwutłoczkowego zacisku, tylnego z tarczą o średnicy 225 mm, co w połączeniu z dwukanałowym układem ABS zapewnia maksymalne bezpieczeństwo podczas hamowania.

Przewody hamulcowe są w oplocie stalowym co zapewnia większą skuteczność podczas hamowania. Koła w MTX125 są wyposażone w czujniki, które przekazują na wyświetlacz informacje o temperaturze i ciśnieniu w czasie rzeczywistym.

Dwa regulowane amortyzatory

Dwa amortyzatory, które obsługują tylne zawieszenie MTX 125, mają regulację napięcia wstępnego, a ich tłumienie zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić najkorzystniejszy  balans miedzy komfortem a precyzją prowadzenia.

Oświetlenie w pełni Led

Wszystkie światła MTX 125 są wykonane w technologii LED i nawiązują do „architektury” większego brata FORT 350, nadając mu wyrazisty wygląd, ale także niezbędną tożsamość.

Kolorowy wyświetlacz TFT o wysokiej rozdzielczości

Kolorowy ekran TFT wyraźnie wyświetla wszystkie przydatne informacje o stanie MTX125, Posiada również możliwość połączenia z telefonem komórkowym właściciela. Przy użyciu odpowiedniej aplikacji, można korzystać na ekranie skutera z nawigacji, zarządzania połączeniami i multimediami itp.

Kierownica jak w motocyklu

Kierownica MTX 125 jest zaprojektowania zgodnie ze standardami motocyklowymi dzięki czemu można regulować jej nachylenie, co zapewnia możliwość dopasowania do wzrostu i oczekiwań kierowcy.

Regulowane dźwignie hamulców i praktyczny hamulec ręczny

MTX 125 posiada hamulec ręczny po lewej stronie, co czyni go szczególnie praktycznym podczas parkowania przy stromych drogach. Dodatkowo dźwignie hamulców można regulować w czterech pozycjach, co jest bardzo rzadką cechą w tej klasie skuterów.

Dobrze zaprojektowany wydech

Końcowy wydech nawiązuje do reszty MTX 125 i charakteryzuje się przyjemnym brzmieniem..

Wysokiej jakości, podświetlane i funkcjonalne przełączniki

Przełączniki z podświetleniem i elementy sterujące wyróżniają się jakością wykonania, ale także ergonomią i funkcjonalnością.

Miejsce do przechowywania kasku

Pod siodłem zmieści się kask otwarty, a także różne drobne przedmioty motocyklisty.

SPECYFIKACJA

SILNIK

TYP

Jednocylindrowy, 4V, DOHC, chłodzony cieczą

ŚREDNICA x SKOK

54 x 54.5 mm

POJEMNOŚĆ SKOKOWA

125 cm3

MAKSYMALNA MOC

15 KM / 8750 rpm

MAKS. MOMENT OBR.

12 Nm / 8250 rpm

UKŁAD PALIWOWY

EFI Bosch

ROZRUCH

Elektryczny

SPRZĘGŁO

Wariator

SKRZYNIA BIEGÓW

Automatyczna CVT

PODWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD

Widelec teleskopowe o średnicy 35mm

ZAWIESZENIE TYŁ

Dwa regulowane amortyzatory

OPONA PRZÓD

110/80 – 14

OPONA TYŁ

130/70-13

HAMULEC PRZÓD

Tarczowy 240 mm z zaciskiem dwutłoczkowym i ABS

HAMULEC TYŁ

Tarczowy 225 mm z ABS

WYMIARY

DŁ. x SZER. x WYS.

1945 x 765 x 1230 mm

ROZSTAW OSI

1335 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZISKA

780 mm

PRZEŚWIT

WAGA

138 kg (Gotowy do jazdy)

ZBIORNIK PALIWA

8 L

Scroll to Top