SRV 12

QJMOTOR SRV 12

Przeżyj Route 66 podczas każdej podróży!

SRV12 jest inny, niż można by się spodziewać po motocyklu 125cc. To stylowy cruiser z silnikiem V-twin , duży, solidnie wykonany pojazd, który wygląda jak motocykl klasy 500cc. Po prostu trzeba go zobaczyć! Jak na niego usiądziesz, poczujesz klimat słynnej Route 66.

Pełne oświetlenie LED, wysokiej jakości hamulce tarczowe z ABS, panel wskaźników z wielofunkcyjnym wyświetlaczem TFT. Kupując go otrzymasz naprawdę wyjątkowy motocykl, który będzie wzbudzał zainteresowanie osób wokół Ciebie podczas każdej przejażdżki. SRV nadaje się dla posiadaczy prawa jazdy kategorii B a wygląda jak motocykl dużo większej pojemności.

DOSTĘPNE WERSJE KOLORYSTYCZNE

Czarny

specyfikacja

SILNIK

Model SRV 12 wyposażono w wyjątkowy dwucylindrowy, 8-zaworowy silnik w układzie V2 z chłodzeniem cieczą, mocą 14KM przy 10000 obr./min wyposażony w elektroniczny układ wtryskowy. Ten silnik wygląda na jednostkę o dużo większej pojemności niż 125cc. Układ wtryskowy i filtr powietrza umieszczony jest pomiędzy cylindrami jak w klasycznych motocyklach V2. Ten silnik naprawdę Cię nie zawiedzie a jego niesamowity dźwięk i przyjemność z jazdy od razu Cię zadziwią.

KOLOROWY WYŚWIETLACZ TFT

Czytelny, nowoczesny wyświetlacz TFT modelu SRV 12 wyraźnie pokazuje aktualną prędkość, liczbę obrotów na minutę, licznik kilometrów, poziom paliwa w zbiorniku, czas jazdy, a także wskaźnik włączonego biegu. Funkcje można wygodnie kontrolować i przełączać bezpośrednio za pomocą elementów sterujących na kierownicy.

Nowoczesne oświetlenie LED

Nowoczesna oświetlenie LED głównego reflektora, kierunkowskazów i świateł tylnych gwarantuje optymalną widoczność oraz doskonale oświetloną nawierzchnię drogi o zmierzchu i w ciemności.

Nisko usytuowana kanapa kierowcy

Niska wysokość siedziska (700 mm) ułatwia manewrowanie motocyklem przy niskiej prędkości i w miejscu. Dlatego ten motocykl nadaje się również dla niższych kierowców. Jeśli jednak jesteś wyższy, nie martw się, bez problemu zmieścisz się na ten motocykl. SRV12 ma wysunięte do przodu podnóżki, dźwignie zmiany biegów i hamulca, które dodatkowo maja regulację. SRV1 to elegancki i wygodny motocykl.

*Modele dostępne w Europie posiadają kanapę bez pikowanego wzoru.

PAS NAPĘDOWY I REGULOWANE TYLNE ZAWIESZENIE

SRV ma wyjątkowe rozwiązanie niezmiernie rzadkie w tej klasie pojemności którym jest neped na tylne koło realizowany przy pomocy pasa napędowego. Takie rozwiązanie jest tańsze w eksploatacji nie wymaga częstego serwisowania i jest cichsze. Dwa tylne amortyzatory o długości 30 cm wyposażone są w sprężyny spiralne o regulowanym napięciu wstępnym. Te klasyczne amortyzatory nie tylko nadają SRV12 wygląd retro, ale również pomagają utrzymać wysoki komfort jazdy.

Przedni widelec typu upside-down

Przednie zawieszenie wykonano w oparciu o widelec typu upside-down o skoku 120 mm. To kolejna cecha wyróżniająca ten motocykl, która zapewnia kierowcy komfort i dobre prowadzenie.

Mocne hamulce tarczowe

SRV12 ma tarcze hamulce o dużej średnicy: przednia tarcza hamulcowa o średnicy 280 mm z zaciskiem dwutłoczkowym i tylna tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm. ABS jest czymś oczywistym w tym nowoczesnym motocyklu.

Podświetlane przełączniki na kierownicy

W odróżnieniu od konkurencyjnych modeli, SRV12 ma także praktyczne, podświetlane elementy sterujące na kierownicy po lewej i prawej stronie, co jest przydatne zarówno dla początkujących, jak i dla doświadczonych motocyklistów. Dzięki podświetlanym elementom sterującym wszystkie funkcje motocykla można łatwo obsługiwać jednym dotknięciem palca. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad motocyklem nie tylko w ciągu dnia, ale także podczas jazdy w ciemnościach, w nocy.

Tradycyjny projekt całego motocykla i jakość wykonania

Projekt SRV 12 wyraźnie czerpie inspirację z klasycznych kształtów cruiserów. Model SRV 12, podobnie jak nasze pozostałe modele, charakteryzuje się przyjemnym, klasycznym wzornictwem. Ale najbardziej zaskoczą Cię piękne detale, które tworzą całość. Wspomnijmy na przykład o silniku i jego świetnie wykończonych cylindrach i pokrywach, felgach aluminiowych ze wzorem szprychowym, pięknym lakierze. Wydech w kształcie cygara również wygląda elegancko, ponieważ nie ma w nim zbyt dużego katalizatora.

SPECYFIKACJA

SILNIK

TYP

Dwucylindrowy, widlasty, 4V, SOHC, chłodzony cieczą

ŚREDNICA x SKOK

42 x 45 mm

POJEMNOŚĆ SKOKOWA

125 cm3

MAKSYMALNA MOC

10.3 kW (13.8 KM) / 10000 rpm

MAKS. MOMENT OBR.

10.2 Nm / 9250 rpm

UKŁAD PALIWOWY

EFI

ROZRUCH

Elektryczny

SPRZĘGŁO

Mokre, wielotarczowe

SKRZYNIA BIEGÓW

5 biegów

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Pas

PODWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD

Upside-down

ZAWIESZENIE TYŁ

Dwa amortyzatory z regulacją sprężyny

OPONA PRZÓD

120/80 – 16

OPONA TYŁ

150/80-15

HAMULEC PRZÓD

Tarczowy 280mm z ABS

HAMULEC TYŁ

Tarczowy 240mm z ABS

WYMIARY

DŁ. x SZER. x WYS.

2110 x 840 x 1080 mm

ROZSTAW OSI

1400 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZISKA

700 mm

PRZEŚWIT

160 mm

WAGA

163 kg

ZBIORNIK PALIWA

13.5 L

INSTRUKCJA OBSŁUGI

Przewijanie do góry