

QJMOTOR SRT 900 SX
Nowy, flagowy model QJMOTOR
Nowy SRT 900 SX jest najlepszym przykładem tego, jak powinien wyglądać i co powinien potrafić nowy flagowy model, ponieważ ten długo oczekiwany model otrzymał wszystko, o co prosili nasi klienci. Przede wszystkim ma on mocniejszy silnik o pojemności 904 cm³ i momencie obrotowym 90 Nm. Ponieważ ten nowy model ma elektroniczną przepustnicę, może pochwalić się dwoma trybami jazdy, kontrolą trakcji, elektronicznym tempomatem i dwukierunkowym quickshifterem.
Pozostałe wyposażenie obejmuje podgrzewane manetki i kanapę z trzema poziomami podgrzewania, duży kolorowy panel TFT z funkcją łączności ze smartfonem , a dużą nowością jest wbudowana kamera w przedniej osłonie! Możesz pobrać nagranie po każdej jeździe i udostępnić je w razie potrzeby na YouTube lub znajomym na Facebook’u.
Model SRT 900 SX staje się coraz ważniejszym graczem na rynku motocykli turystycznych, zdobywając serca fanów bezkompromisowym wyposażeniem, dużym zasięgiem, pięknym wyglądem, komponentami klasy premium i co nie mniej ważne, świetną ceną. To motocykl, który zachwyci każdego miłośnika przygód na dwóch kółkach.
DOSTĘPNE WERSJE KOLORYSTYCZNE



specyfikacja

SILNIK
Sercem modelu SRT 900 SX jest dwucylindrowy silnik rzędowy o pojemności 904 cm³ z technologią 8-zaworową i układem rozrządu DOHC. Wał korbowy o najdłuższym skoku w tej kategorii (68 mm) zapewnia silnikowi szczególnie dynamiczne właściwości. Jego moc sięga imponujących 95 KM przy 9000 obr./min i momentu obrotowego 90 Nm przy zaledwie 6500 obr./min. Oczywiście, każdy motocykl QJMOTOR ma także świetny dźwięk wydobywający się z jego wydechu. Dzięki precyzyjnemu dostrojeniu wtrysku paliwa udało się osiągnąć łączne zużycie paliwa na poziomie 4,8 litra na 100 km!
SYSTEM KONTROLI TRAKCJI
Ponieważ model SRT 900 SX ma silnik o mocy 95 koni mechanicznych i momencie obrotowym 90 Nm, jest standardowo wyposażony w kontrolę trakcji. Ten system kontroli trakcji zapobiega niepożądanemu poślizgowi tylnego koła podczas przyspieszania motocykla w różnych warunkach i na różnych nawierzchniach, ale w każdej sytuacji drogowej. Podczas przyspieszania na śliskiej nawierzchni może łatwo dojść do poślizgu tylnego koła. System kontroli trakcji został zaprojektowany tak, aby zapobiegać poślizgowi tylnego koła, który mógłby spowodować utratę kontroli nad motocyklem. Świadomość , że system zareaguje natychmiast i prawidłowo, sprawia, że jazda modelem SRT 900 SX staje się jeszcze przyjemniejsza.


Dwustronny Quickshifter
Dwubiegowa dźwignia zmiany biegów pozwala kierowcom w pełni wykorzystać potencjał nowego silnika SRT 900 SX. Umożliwia zmianę biegów na wyższe i niższe bez włączania sprzęgła, co pozwala na maksymalne przyspieszenie i łatwą redukcję biegów przed zakrętem.
Przednia kamera w standardzie
Po raz pierwszy w motocyklu QJMOTOR w przedniej osłonie chłodnicy znajdziesz kamerę, która zarejestruje Twoją podróż. System nagrywania jest bardzo praktyczny i doskonale umiejscowiony, dzięki czemu Twoje filmy będą pełne akcji! Po zakończeniu przejażdżki wystarczy, że przez sieć Wi-Fi pobierzesz film na telefon, gdzie możesz go edytować i udostępnić.


Elektroniczny tempomat
Elektroniczny tempomat pozwala za pomocą jednego naciśnięcia przycisku utrzymać żądaną prędkość silnika, a tym samym stałą prędkość motocykla,. Po aktywacji kierowca nie musi stale trzymać dodatkowej przepustnicy. Zmniejsza to obciążenie prawej ręki podczas pokonywania dłuższych dystansów. To rozwiązanie było możliwe dzięki zastosowaniu przepustnicy sterowanej elektronicznie. System ten przyczynia się do bardzo dokładnego rozdziału mocy i precyzyjnej kontroli silnika.
KOLOROWY WYŚWIETLACZ TFT
Duży, 7-calowy kolorowy wyświetlacz TFT jest czytelny w każdych warunkach pogodowych, ponieważ jest wyposażony w automatyczną regulację jasności, a także ma tryb dzienny i nocny. Ponadto ma możliwość połączenia z telefonem komórkowym kierowcy, z opcją wyświetlania nawigacji, która pokazuje również aktualny ruch drogowy, lub umożliwia również strumieniowanie ekranu telefonu komórkowego. Ponadto panel instrumentów umożliwia zarządzanie i przeglądanie połączeń przychodzących. Na dole wyświetlacza znajduje się port USB do ładowania urządzeń elektronicznych.


Łączność ze smartfonami
Wszystkie motocykle QJMOTOR od roku modelowego 2024 są wyposażone w urządzenia, które można podłączyć do smartfona kierowcy. Łączność ta działa zarówno w przypadku systemów Android, jak i iOS. Dla motocyklisty oznacza to, że może wyświetlać dane z wyświetlacza swojego telefonu na desce rozdzielczej motocykla. Można go używać zarówno do wyświetlania nawigacji, jak i innych treści z telefonu komórkowego. Jeśli jesteś wymagającym kierowcą i chcesz wyświetlić nawigację z aktualnymi informacjami o ruchu drogowym, możesz pobrać aplikację QJMOTOR, która również udostępni Ci tę funkcję po uiszczeniu niewielkiej opłaty.
HAMULCE BREMBO
Zaciski hamulcowe przednie i tylne w modelu SRT 900 SX pochodzą od renomowanej marki BREMBO. Układ hamulcowy wyposażono w system ABS marki BOSCH. Zaciski hamulców przednich montowane promieniowo i tarcze o dużej średnicy z przodu i z tyłu zapewniają bezpieczne hamowanie nawet w pełni załadowanego pojazdu. Dwie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z przodu i jedna tarcza o średnicy 260 mm z tyłu są dostarczane przez japońska markę SUNSTAR. Ten układ hamulcowy zapewnia precyzyjnie dozowaną, a jednocześnie mocną siłę hamowania.


ZAWIESZENIE MARZOCCHI
Przednie i tylne amortyzatory w SRT 900 SX to wysokiej jakości produkt renomowanej marki MARZOCCHI, którą możesz znać z niektórych europejskich motocykli (na przykład Ducati lub KTM). Przedni widelec typu upside-down oraz tylny amortyzator centralny reagują natychmiast i precyzyjnie na nierówności terenu, gwarantując łatwą i precyzyjną obsługę. Model SRT 900 SX mile zaskoczy Cię swoimi właściwościami jezdnymi przy obciążeniu, zarówno z bagażem, jak i z pasażerem. Amortyzatory Marzocchi zapewniają równowagę między komfortem a prowadzeniem, bez względu na rodzaj terenu, po którym porusza się SRT 900 SX.
Kufry aluminiowe z wykładziną i kieszeniami
Model SRT 900 SX w obecnej ofercie promocyjnej posiada zestaw oryginalnych, wysokiej jakości, aluminiowych kufrów. Górny i boczne kufry można zdemontować kilkoma prostymi ruchami. Oferują one wystarczająco dużo miejsca na bagaż nawet na długą podróż. Kufer górny ma pojemność 45 litrów i dwa kufry boczne odpowiednio 37 i 30 litrów. Kufry te są wyściełane miękkim materiałem i mają praktyczne kieszenie wewnątrz.


Nowoczesne oświetlenie LED
SRT 900 SX, podobnie jak inne modele QJMOTOR, jest wyposażony w pełne oświetlenie LED – począwszy od głównych reflektorów, poprzez kierunkowskazy, aż po charakterystyczne światła tylne. Design przedniego grilla, światła do jazdy dziennej z górnymi paskami LED i główny reflektor emanują agresją i nadają temu charyzmatycznemu motocyklowi wyjątkowy charakter. Nowoczesna technologia oświetlenia LED jest łatwa w utrzymaniu, gwarantuje optymalną widoczność i doskonale oświetloną drogę o zmierzchu i w ciemności
Ergonomia, ochrona i styl
Niepowtarzalny wygląd modelu SRT 900 SX wyróżnia go na tle wszystkich konkurencyjnych modeli w kategorii pojazdów typu adventure. Dzięki temu motocyklowi naprawdę się wyróżnisz, a Ty będziesz na niego zawsze patrzył z przyjemnością. Para przednich świateł LED, oprócz naturalnego i szerokiego strumienia światła, nadaje motocyklowi charakterystyczny agresywny wygląd, podczas gdy aerodynamiczna przednia owiewka, chroni kierowcę przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi.


Solidny bagażnik
W standardowym wyposażeniu modelu SRT 900 SX znajduje się również solidny bagażnik, który dzięki dużej powierzchni i trwałej konstrukcji może wygodnie pomieścić Twój bagaż podróżny. Możesz też bez problemu zainstalować tam kufer.
Opony Maxxis MaxxVenture
Opony Maxxis MaxxVenture są przeznaczone do motocykli terenowych w proporcjach 80% do jazdy po drogach i 20% do jazdy w terenie. Opony te zapewniają komfort, stabilność i dużą wydajność, zwłaszcza z pasażerem i bagażem. Charakteryzują się ponad to dużą zdolnością do odprowadzania wody i przyczepnością na mokrej nawierzchni. To wszystko powoduje że Twoja jazda będzie stabilnością podczas jazdy na wprost, będziesz pewne pokonywał zakręty nawet z ciężkim bagażem. Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności gwarantuje doskonałą przyczepność na mokro i na sucho. Opona MaxxVenture została wyposażona w najnowocześniejszą technologię przeznaczoną dla motocykli typu adventure.


Podgrzewane manetki ze wzmocnionymi osłonami
Podgrzewane manetki kierownicy mają w standardowym wyposażeniu zainstalowane osłony rąk wzmocnione aluminiową konstrukcją. Zapewnia całkowitą ochronę dłoni motocyklisty przed wiatrem, upadkami i uderzeniami w przeszkody w terenie. SRT900SX posiada również w standardzie, regulowane dźwignie hamulca i sprzęgła.
Podświetlane przełączniki
W odróżnieniu od konkurencyjnych modeli, SRT 900 SX posiada także podświetlone włączniki sterujące, co ułatwia korzystanie z nich podczas jazdy nocą, a jednocześnie dodaje motocyklowi atrakcyjnego wyglądu. Dzięki temu rozwiązaniu możesz łatwo wybierać funkcje na panelu TFT bez odrywania rąk od kierownicy. Masz wtedy pełną kontrolę nad motocyklem zarówno w ciągu dnia, ale także podczas jazdy w nocy.


GMOLE W STANDARDZIE
Wysokiej jakości, bardzo wytrzymała rama ochronna umieszczona wokół silnika jest zamontowana na wzmocnionych punktach na głównej ramie motocykla, chroniąc silnik i części owiewki w razie przypadkowego upadku motocykla na bok.
STOPKA CENTRALNA
Oprócz standardowej nóżki bocznej, model SRT 900 SX ma na wyposażeniu również stopkę centralną. Dzięki temu parkowanie motocykla jest bezpieczniejsze, zwłaszcza podczas użytkowania założonymi kuframi lub z ciężkim bagażem


Gniazdo USB
Gniazdo USB jest zintegrowane w kokpicie obok stacyjki. Można go wykorzystać na przykład do naładowania telefonu komórkowego lub podłączenia systemu nawigacyjnego. To praktyczne, gniazdo USB posiada również wodoodporną gumową zaślepkę.
DANE TECHNICZNE
SILNIK
TYP
Rzędowy, dwucylindrowy, 8V, DOHC, chłodzony cieczą
ŚREDNICA x SKOK
92 x 68 mm
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
904 cm3
MAKSYMALNA MOC
70kW (95 KM) / 9000 rpm
MAKS. MOMENT OBR.
90 Nm / 6500 rpm
UKŁAD PALIWOWY
EFI
ROZRUCH
Elektryczny
SPRZĘGŁO
Mokre, wielotarczowe, sterowane linką
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów, quickshifter
PODWOZIE
ZAWIESZENIE PRZÓD
Widelec upside-down
ZAWIESZENIE TYŁ
Amortyzator z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, kompresji i odbicia
PRZEDNIA OPONA
110/80 R-19 | Maxxis MaxVenture (bezdętkowa)
TYLNA OPONA
150/70 R-17 | Maxxis MaxVenture (bezdętkowa)
PRZEDNI HAMULEC
Podwójny tarczowy Brembo 320 cm
TYLNY HAMULEC
Tarczowy Brembo 260 mm
WYMIARY
DŁ. x SZER. x WYS.
2260 x 950 x 1405 mm
ROZSTAW OSI
1540 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA
835 mm
PRZEŚWIT
180 mm
POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA
24 L
MASA WŁASNA
263 kg (wliczając wszystkie płyny, paliwo i akumulator)
INSTRUKCJA OBSŁUGI
UMÓW SIĘ NA JAZDĘ TESTOWĄ
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie polityki prywatności