SRV 600V

Nowość – zapowiedź: Niektóre dane techniczne oraz wersje kolorystyczne mogą się różnić. Zdjęcia są wyłącznie poglądowe i nie prezentują finalnego wyglądu pojazdu. 

CENA:  29 990 PLN

Przewidywana dostępność: I kwartał 2025

SRV 600V

Minimalistyczny styl i autentyczny design

SRV 600V to autentyczny cruiser z silnikiem V4 z czterema rurami wydechowymi, kołami w stylu Bobber, dużym zbiornikiem w kształcie kropli, szeroką kierownicą i lusterkami w obciążnikach. Nawet tylne, nowoczesne światła LED w kierunkowskazach przywołują na myśl design nowoczesnych cruiserów. Jednak to co najbardziej Cię zaskoczy to jakość wykonania i ładne detale, które składają się na całość. Jest to piękną obróbką powierzchni odlewów pokryw silnika i wielu innych detali 

Czterocylindrowy silnik w układzie V

Czterocylindrowy, 16-zaworowy silnik z cylindrami w kształcie litery V ustawionymi pod kątem 90 stopni sprawia, że motocykl jest relatywnie wąski . Krótkie przełożenia i płynna praca 6-biegowej skrzyni biegów przenoszą moc 68 KM i 54 Nm. Elektronika Bosch i elektroniczny wtrysk paliwa pozwalają osiągnąć niskie zużycie paliwa, jednocześnie zapewniając zapierające dech w piersiach przyspieszenie.

4 cylindry i 2 wydechy o świetnym dźwięku

Kolejnym unikalnym rozwiązaniem konstrukcyjnym nowego SRV 600V jest układ wydechowy. Projektanci chcieli podkreślić fakt zastosowania silnika czterocylindrowego. Zalety takiego rozwiązania są oczywiste. Motocykl jest dobrze wyważony oraz optycznie prawa strona dorównuje lewej. Głównym atutem jest jednak to, że uzyskano świetny dźwięk pracy silnika.

System kontroli trakcji QJMOTOR

Ponieważ SRV 600V ma mocny czterocylindrowy silnik, w standardzie otrzymał także kontrolę trakcji. Ten system zapobiega niepożądanemu poślizgowi tylnego koła podczas przyspieszania motocykla na nawierzchni o słabszej przyczepności.

Łączność ze smartfonami + nawigacja

Motocykle i skutery QJ Motor, które są wyposażone w kolorowy panel TFT można podłączyć do smartfona kierowcy. Ta łączność działa zarówno w systemach Android, jak i iOS.

Dla kierowcy oznacza to, że może odzwierciedlić zawartość wyświetlacza swojego smartfona na desce rozdzielczej motocykla lub skutera. Można to wykorzystać do wyświetlania nawigacji, ale także do wyświetlania dowolnej innej treści z telefonu komórkowego. Jeśli jesteś wymagającym kierowcą i chcesz wyświetlić nawigację z aktualnymi informacjami o ruchu drogowym, istnieje możliwość pobrania aplikacji QJ Motor, która również udostępni Ci tę funkcję po uiszczeniu niewielkiej opłaty.

Wielofunkcyjny panel TFT ​

Czytelny, kolorowy, okrągły panel TFT SRV 600V wyraźnie wyświetla aktualną prędkość, aktualne obroty silnika, licznik kilometrów, zawartość zbiornika paliwa, temperaturę płynu chłodzącego, wskaźnik biegu, a dodatkowo ciśnienie i temperaturę w oponach.

Funkcje można wygodnie kontrolować i przełączać bezpośrednio z elementów sterujących na kierownicy. Dodatkowo posiada możliwość połączenia się z telefonem komórkowym podróżującego, z możliwością wyświetlenia nawigacji oraz pozwala na wykonanie lustrzanego odbicia ekranu telefonu komórkowego.

Mocne hamulce promieniowe i promieniowa pompa hamulcowa

Układ hamulcowy, wyposażony w dwukanałowy układ ABS oraz przednie i tylne hamulce tarczowe o dużej średnicy, zapewnia bezpieczne zatrzymanie w każdej sytuacji na drodze. Przedni dwutarczowy hamulec z tarczami o średnicy 300 mm i promieniowo zamontowanymi czterotłoczkowymi zaciskami hamulcowymi zapewnia dużą, ale precyzyjnie dozowaną siłę hamowania. Całość doskonale uzupełnia tylny hamulec z tarczą o średnicy 260 mm z dwutłoczkowym zaciskiem.

Zawieszenie marki MARZOCCHI

Autentyczny styl cruisera z kołami w stylu Bobber, dużym baku w kształcie kropli, płaskim przednim reflektorem LED, szerokimi, wygiętymi kierownicami z lusterkami na końcach oraz stylowym, pikowanym niskim siedzeniem nadają modelowi SRV 700 jego piękny i unikalny wygląd.

Pełne oświetlenie LED

Przednia lampa motocykla ma największy wpływ na jego ogólny wygląd. Zarówno obudowa, jak i sam reflektor w SRV 600V są minimalistyczne ale zdecydowanie wpływają charakter całego motocykla. Pełne oświetlenie LED zapewnia optymalną widoczność oraz doskonałe oświetlenie maszyny o zmroku i całkowitej ciemności. Nowoczesna lampa tylna LED nie jest umieszczona klasycznie z tyłu motocykla, ale rozwiązana jest poprzez zapalenie obu tylnych kierunkowskazów na czerwono. Podczas hamowania oba kierunkowskazy świecą jaśniej, a przy zmianie kierunku odpowiednia część lewego lub prawego światła tylnego miga na pomarańczowo. Konstrukcja tych tylnych świateł/kierunkowskazów nawiązuje do nowoczesnej koncepcji projektowania współczesnych cruiserów.

Koła w stylu Bobber

16-calowe koła i szerokie opony tworzą kultowy styl Bobbera, nie umniejszając osiągów i prowadzenia modelu SRV 600V. Zastosowano w tym modelu opony o wymiarach 130/90 z przodu i 180/65 z tyłu. Fragmenty wewnętrzne obręczy obu kół zostały wypolerowane, dzięki czemu koła posiadają unikalny design.

Stylowe lusterka na końcach kierownicy

Lusterka umieszczone standardowo na końcach kierownicy (w obciążnikach) można całkowicie opuścić pod kierownicę. Ta buntownicza pozycja jest wciąż dość nietypowa w naszym kraju ale ma też swoje praktyczne zalety. Docenią je zwłaszcza więksi jeźdźcy, którzy najczęściej oglądają w lusterkach własne ramiona w klasycznej pozycji lusterek u góry.

Podwójna kanapa

Model SRV 600V jest sprzedawany z dwoma pełnymi siedzeniami w standardzie. Tylna kanapa jest nie tylko fotelikiem awaryjnym do przewożenia drugiej osoby, ale bez problemu poradzi sobie z całodniową wycieczką we dwoje, co zwiększa potencjał użytkowy tego motocykla. Wysokość siedzenia kierowcy wynosi zaledwie 720 mm nad podłożem, co jest zaletą dla motocyklistów o niższym wzroście. Wyżsi jeźdźcy również będą zadowoleni ponieważ SRV 600 V ma podnóżki wysunięte mocno do przodu dzięki czemu nie podróżuje się ze zgiętymi kolanami. Zaletą tego modelu jest nisko położony środek ciężkości, a co za tym idzie łatwe prowadzenie.

Bogate wyposażenie w gratisie - dwa gniazda USB!

Gniazdo USB-A i USB-C jest wygodnie zintegrowane po lewej stronie nad chłodnicą! Można za ich pomocą na przykład naładować telefon komórkowy lub podłączyć system nawigacji. Gniazda USB posiadają oczywiście wodoodporną gumową osłonę.

Przekładnia pasowa

SRV 600V jest fabrycznie wyposażony w napęd pasowy na tylne koło. Motocykle typu Chopper, Bobber i Cruiser są w niego wyposażone, ponieważ mają długie wahacze, a łańcuch przy tej długości uderzałby zarówno w wahacz, jak i inne osłony. Zaletą napędu pasowego jest to, że pracuje cicho i prawie nie wymaga konserwacji. Jednak największą zaletą jest to, że pasek nie jest smarowany, dzięki czemu czyszczenie tylnego koła i wahacza ze smaru nie jest konieczne.

SPECYFIKACJA

SILNIK

TYP

Czterocylindrowy silnik widlasty 90°, DOHC, 16V, chłodzony cieczą

ŚREDNICA x SKOK

83 x 64 mm

POJEMNOŚĆ SKOKOWA

561 cm3

MAKSYMALNA MOC

50kW (68 KM) / 10500 rpm

MAKS. MOMENT OBR.

54 Nm / 8000 rpm

UKŁAD PALIWOWY

EFI

ROZRUCH

Elektryczny

SPRZĘGŁO

Mokre, wielotarczowe

SKRZYNIA BIEGÓW

6 biegów

PRZENIESIENIE NAPĘDU

Pas

PODWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD

Upside-down

ZAWIESZENIE TYŁ

Dwa amortyzatory olejowe z regulacją

OPONA PRZÓD

130/90 – 16

OPONA TYŁ

180/65-16

HAMULEC PRZÓD

Czterotłoczkowe hamulce tarczowe 300 mm z ABS

HAMULEC TYŁ

Dwutłoczkowy hamulec tarczowy 260 mm z ABS

WYMIARY

DŁ. x SZER. x WYS.

2280 x 820 x 1115 mm

ROZSTAW OSI

1580 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZISKA

720 mm

PRZEŚWIT

WAGA

219 kg (Gotowy do jazdy)

ZBIORNIK PALIWA

16.5 L

Scroll to Top