QJMOTOR SRT 800SX
QJMOTOR wchodzi na rynek kolejnym mocnym akcentem. Tym razem jest to SRT 800 SX. Rasowy turystyk. Znaną tradycją QJMOTOR jest oferowanie nowoczesnych motocykli o ciekawym designie oraz doskonałej jakości za bezkonkurencyjną cenę. SRT 800 SX ma wszystkie te cechy.
QJMOTOR SRT 800SX
KLUCZOWE CECHY SRT 800SX
SILNIK
Sercem SRT 800SX jest dwucylindrowy, chłodzony cieczą silnik DOHC o czterech zaworach na cylinder i wysokim stopniu sprężania. Wymiennik ciepła olej-ciecz pomaga w szybszym nagrzewaniu, a kiedy silnik osiągnie swoją temperaturę, wymiennik pomaga chłodzić olej. Przy 800 cm3 pojemności skokowej osiąga 92,5 KM, co daje ponad 102 KM z litra! Do tego 77 Nm – sprawność termodynamiczna na najwyższym światowym poziomie.
UKŁAD HAMULCOWY
Dwustronne zaciski firmy BREMBO, tarcze SUNSTAR, dwukanałowy system ABS od firmy BOSCH. Trudno o lepszą kombinację. Efekt? Wysoka precyzja dozowania siły hamowania, bezpieczeństwo i nieprzeciętna skuteczność.
RAMA
Spawana z rur konstrukcja przestrzenna zajmuje minimum miejsca i daje maksimum sztywności. Proszkowe malowanie zapewnia najwyższy poziom zabezpieczenia.
ZAWIESZENIE
Z przodu teleskopy upside-down od MARZOCCHI, z tyłu wahacz ze stopu aluminium i centralny regulowany amortyzator.
STYLISTYKA
Groźne spojrzenie SRT. Funkcjonalność, estetyka i styl.
KOKPIT
Duży 7-calowy kolorowy wyświetlacz TFT poza standardowymi informacjami podaje również wartość ciśnienia w oponach i temperaturę zewnętrzną. Panel TFT posiada czujnik dostosowujący jego jasność do pory dnia i oświetlenia zewnętrznego. Motocykl ma możliwość połączenia się z telefonem komórkowym, odbierania połączeniach przychodzących oraz korzystania z nawigacji GSM. Pod panelem znajduje się również port USB umożliwiający ładowanie urządzeń elektronicznych. Dzięi czujnikowi światła jasność wyświetlacza dopasowuje się do warunków by zapewnić czytelność i nie rozpraszać kierowcy.
KOMFORT
Szeroka kierownica, osłony dłoni, podgrzewane manetki i siedzenie, wysoka szyba, duże kufry i wszechobecna ergonomia. Do tego centralna podstawka, która ułatwia pakowanie, daje stabilność i łatwość obsługi.
KOŁA
Wersja SX to szprychowane koła i „złote” obręcze, a na nich bezdętkowe opony MAXXIS MAXVENTURE, które dzięki specjalnej technologii bardzo dobrze odprowadzają wodę, są trwałe i zapewniają doskonałą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni. Wersja S posiada obręcze odlewane z lekkiego stopu.
QJMOTOR SRT 800 SX
Firma MOTOR-LAND, będąc importerem marki QJMotor w Polsce, wnosi do branży motocyklowej swoje ponad 30-letnie doświadczenie, co przekłada się na liczne korzyści dla klientów. Dzięki długiej historii i ugruntowanej pozycji na rynku, MOTOR-LAND zapewnia nie tylko wysoką jakość obsługi, ale także fachową wiedzę, która jest niezbędna przy wyborze i serwisowaniu motocykli QJMotor. Szeroka gama dostępnych modeli oraz szybka dostawa części zamiennych to kolejne atuty, które cenią sobie miłośnicy dwóch kółek. Ponadto, trwałe relacje z klientami budowane przez lata pozwalają na dostosowanie oferty do ich potrzeb.
Formularz kontaktowy
– oczywiście, że tak. QJMOTOR rzeczywiście pod tą nazwą występuje w Polsce od niedawna, ale motocykle Benelli czy Keeway są znane od dawna ze swej jakości i pochodzą od tego samego producenta co QJMOTOR.
SRT 800 ma bardzo nowoczesny silnik zasilany wtryskowo. Producent określa zużycie paliwa na poziomie 4,7l/100km, co jest dobrym rezultatem.
Japonia i Chiny to dwa bardzo różnie rynki, dwa różne systemy gospodarcze, dwa państwa o zupełnie innych warunkach i kosztach życia. Poza tym chińska gospodarka nastawiona na rozwój i konkurencyjność, chcąc zdobywać światowe rynki oferuje dużo niższe ceny. Zatem niższy koszt chińskich motocykli nie oznacza niższej ich jakości. Poza tym stare i znane marki cenią się za prestiż i tradycję, co ma niewiele wspólnego z rządzoną przez bezwzględną ekonomię obecną produkcją.