Premiera QJ MOTOR SRK 800 RR
Wygląd, dźwięk i moc. emocje, emocje i jeszcze raz emocje
QJMOTOR SRK800 RR to sportowy motocykl, który łączy moc czterech cylindrów z dopracowanym designem, budzącym zachwyt wszędzie, gdzie się pojawi. Brzmi jak superbike, wygląda jak dzieło sztuki i prowadzi się tak, że po każdej jeździe chcesz tylko jednego – powtórki.
Silnik, który śpiewa emocjami
Czterocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 778 cm³ to serce, które bije w rytmie prawdziwego sportu. Gładka charakterystyka, szybka reakcja na gaz i dźwięk, który powoduje, że ludzie obracają głowy, zanim Cię zobaczą.
Design, który robi robotę
Każda linia, każdy detal SRK800 jest zaprojektowany z myślą o emocjach. Krótkie tylne przetłoczenia, podwójny reflektor LED i muskularna sylwetka – to motocykl, który nie udaje sportowego. On jest sportowy.
Precyzyjne prowadzenie
Dzięki zawieszeniu KYB, podwójnym hamulcom radialnym Brembo, aluminiowej lekkiej ramie i wyważonej geometrii, SRK800 daje pełne poczucie kontroli nawet przy wysokich prędkościach. Niezależnie od tego, czy pokonujesz miasto, czy serpentyny w górach – to Ty wyznaczasz tempo.
Technologia, która wspiera kierowcę
Kolorowy ekran TFT, tryby jazdy, kontrola trakcji i ABS – wszystko, czego potrzebujesz, by czerpać z jazdy 100% przyjemności, bez kompromisów w bezpieczeństwie.
ZESTAW KUFRÓW W STANDARDZIE
QJMOTOR SRT 800S / 800SX jest gotowy na podróż od razu po wyjeździe z salonu! W standardzie otrzymujesz trzy aluminiowe kufry ze stelażami, które zapewniają dużą pojemność, trwałość i bezpieczeństwo bagażu. Solidne mocowania i praktyczne zamknięcia sprawiają, że możesz ruszać w trasę bez kompromisów.
Poznaj swojego nowego QJMOTOR SRK 800 RR!
QJMOTOR SRK 800 RR
Dla kogo jest SRK800?
- Dla motocyklistów, którzy mają już doświadczenie i chcą przesiąść się na coś z charakterem.
- Dla tych, którzy cenią brzmienie czterech cylindrów – rasowe, czyste, bez kompromisów.
- Dla kierowców, którzy chcą wyróżnić się z tłumu – bo SRK800 nie jest kopią żadnego innego motocykla.
- Dla pasjonatów, którzy wiedzą, że emocje to najważniejszy parametr każdej maszyny.
31 990 PLN











QJMOTOR SRT 800S
Asfaltowy poszukiwacz zakrętów
Cena z zestawem kufrów: 34 990 PLN
31 990 PLN
*Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34 990 PLN

QJMOTOR SRT 800SX
Wielbiciel szutrowych skrótów
Cena z zestawem kufrów: 36 990 PLN
33 990 PLN
*Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36 990 PLN
Jak skorzystać?
1.
Sprawdzasz dostępność SRK 800 RR u Dealerów wypełniając formularz na dole strony.
2.
Kontaktuje się z Tobą indywidualny konsultant, który łączy Cię z Dealerem lub/i pomaga umówić Ci się na jazdę testową lub na oględziny.
3.
Umawiasz się z Dealerem na spotkanie, jazde testową, zakup.
4.
Odbywasz jazdę testową lub/i finalizujesz transakcję i odbierasz motocykl.
Kup SRK 800 RR i otrzymaj hulajnogę elektryczną NIU za 1 zł!
Kup ten pojazd do 30 listopada i odbeirz hulajnogę NIU KQi 300X za symboliczną złotówkę!
Regulamin promocji znajduje się na dole strony.
Zobacz Wideo!
QJMOTOR
QJMOTOR to marka motocykli należąca do Zhejiang Qianjiang Motorcycle Group Co., Ltd., jednego z największych producentów jednośladów w Chinach. Powstała w 1985 roku, specjalizując się w motocyklach, skuterach i pojazdach terenowych. Od 2005 roku, po przejęciu włoskiej marki Benelli, łączy chińską technologię z europejskim designem, oferując motocykle sportowe, cruisery i modele turystyczne. QJMOTOR angażuje się także w sporty motorowe – od 2023 roku marka współpracuje z zespołem Gresini Racing w Moto2, a w 2024 roku zadebiutowała w Mistrzostwach Świata Supersport.
QJMOTOR SRT 800S
Przeznaczenie: Motocykl turystyczny do jazdy po drogach utwardzonych.
Koła: Aluminiowe 17′ koła o sportowym wyglądzie.
Zawieszenie: Standardowe zawieszenie dostosowane do jazdy miejskiej i szosowej.
Design: Elegancki i nowoczesny wygląd z akcentami turystycznymi.
QJMOTOR SRT 800SX
Przeznaczenie: Motocykl terenowy do jazdy po bezdrożach.
Koła: Szprychowe 19′ koła terenowe zwiększające wytrzymałość.
Zawieszenie: Wzmocnione zawieszenie o większym skoku do jazdy w terenie.
Design: Agresywny, terenowy wygląd podkreślający gotowość do jazdy off-road.
Zapisz się na jazde testową SRK 800 RR!
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie polityki prywatności
Dowiedz się więcej o QJMOTOR
Qianjiang Motorcycle Co., Ltd., założona w 1985 r. i zlokalizowana w Wenling, Zhejiang, jest przedsiębiorstwem w ramach grupy technologicznej Geely, której główną działalnością są badania, rozwój, produkcja i sprzedaż motocykli, silników i części. Qianjiang pomyślnie przejął włoskie Benelli w 2005 roku, stając się pierwszym chińskim producentem motocykli, który przyłączył międzynarodową markę motocykli do swojego portfolio. Qianjiang jest jednym z niewielu producentów motocykli w Chinach, który jest w stanie projektować i produkować wysokiej klasy motocykle o dużej pojemności skokowej silnika. Firma zatrudnia ponad 4000 pracowników i eksportuje swoje produkty do ponad 130 krajów na całym świecie.
W roku 2020 Qianjiang Motorcycle, w ramach Geely Technology Group, wprowadził na rynek nową markę – QJMOTOR, mająca na celu produkcję bardziej zaawansowanych i wyższej klasy pojazdów, które maja dawać najlepsze możliwe wrażenia z jazdy. QJMOTOR ma wysokie aspiracje do bycia liderem w globalnym przemyśle nowoczesnych motocykli.
MISJA MARKI
QJMOTOR to marka której celem jest produkcja niezawodnych i przyjaznych użytkownikowi motocykli, zapewniających maksymalną przyjemność z jazdy.
QJMOTOR zakłada wyjście naprzeciw oczekiwaniom młodego pokolenia, przez umożliwienie mu zakupu dużych motocykli, w atrakcyjnej cenie.
Realizowana jest przez wykorzystanie inteligentnej technologii w celu maksymalnej optymalizacji produkcji.
WSBK
Pod wodzą Raffaele De Rosa w sezonie 2024 QJMOTOR FactoryRacing Team rywalizował w serii super sport w Mistrzostwach WSBK.
Zespół wyścigowy startuje na zmodyfikowanych do wyścigów motocyklach QJMOTOR SRK 800 RR.
Konkurencja na poziomie Mistrzostw Świata jest idealna arena testowa dla nowych rozwiązań technologicznych, które po pomyślnie
zakończonych próbach, ostatecznie trafiają do modeli seryjnych motocykli QJMOTOR.
MOTO GP
QJMOTOR to dynamicznie rozwijająca się marka motocyklowa, która w 2023 roku dołączyła do prestiżowych zmagań MotoGP w klasie Moto2.
Dzięki współpracy z zespołem Gresini Racing, QJMOTOR buduje swoją pozycję na arenie międzynarodowej, stawiając na rozwój technologiczny oraz sportowe emocje na najwyższym poziomie. Udział marki w MotoGP świadczy o jej ambicjach globalnych oraz zaangażowaniu w profesjonalny motorsport.
Q&A
Czy SRK800 nadaje się do codziennej jazdy?
Tak! Mimo sportowego charakteru motocykl ma wygodną pozycję i elastyczny silnik – świetnie sprawdza się zarówno w mieście, jak i na trasie.
Czy QJMOTOR to marka godna zaufania?
Jak najbardziej – QJMOTOR to część grupy Qianjiang, należącej do Benelli. To doświadczenie, technologia i zaplecze, które gwarantują jakość i trwałość.
Czy SRK800 ma kontrolę trakcji i ABS?
Tak, oba systemy są w standardzie, co podnosi bezpieczeństwo i pewność jazdy.
Czy motocykl jest dostępny w Polsce?
Tak – SRK800 jest dostępny w sieci autoryzowanych dealerów QJMOTOR. Możesz też umówić jazdę testową w siedzibie Motor-Land w Warszawie.
Porównanie SRT 800 RR z innymi pojazdami
| SRT 800 RR | Yamaha R7 | Kawasaki Ninja 650 | |
|---|---|---|---|
| SILNIK | 4-cylindrowy rzędowy | 2-cylindrowy rzędowy CP2 | 2-cylindrowy rzędowy |
| Pojemność | 778 cm³ | 689 cm³ | 649 cm³ |
| Moc maksymalna | 102 KM @ 9000 obr/min | 73,4 KM @ 8750 obr/min | 68 KM @ 8000 obr/min |
| Moment obrotowy | 76 Nm | 67 Nm | 64 Nm |
| Waga (na sucho) | 190 kg | 188 kg | 193 kg |
| Zawieszenie | KYB (regulowane, USD) | KYB (USD 41 mm) | Telescopic / Mono-shock |
| Hamulce | Brembo, podwójne tarcze | Nissin, podwójne tarcze 298 mm | Nissin, podwójne tarcze 300 mm |
| Wyświetlacz | TFT 5” | LCD | TFT kolorowy |
| Homologacja | TAK | TAK | TAK |
| Cena (PLN) | 31990 PLN | 42 000 PLN | 38 700 PLN |
Specyfikacja techniczna
SILNIK
TYP
Czterocylindrowy, 16V, DOHC, chłodzony cieczą
ŚREDNICA x SKOK
67 x 55.2 mm
POJEMNOŚĆ SKOKOWA
778 cm3
MAKSYMALNA MOC
102 KM / 10000 rpm
MAKS. MOMENT OBR.
75 Nm / 8500 rpm
UKŁAD PALIWOWY
EFI Bosch
ROZRUCH
Elektryczny
SPRZĘGŁO
Mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
6 biegów, Quickshifter
PODWOZIE
ZAWIESZENIE PRZÓD
Upside-down Marzocchi, w pełni regulowany
ZAWIESZENIE TYŁ
Amortyzator centralny Marzocchi, w pełni regulowany
OPONA PRZÓD
Pirelli 120/70-ZR17 | Bezdętkowa
OPONA TYŁ
Pirelli 180/55-ZR17 | Bezdętkowa
HAMULEC PRZÓD
Czterotłoczkowe radialne hamulce tarczowe Brembo 320 mm z ABS
HAMULEC TYŁ
Dwutłoczkowy hamulec tarczowy Brembo 260 mm z ABS
WYMIARY
DŁ. x SZER. x WYS.
2085 x 770 x 1130 mm
ROZSTAW OSI
1450 mm
WYSOKOŚĆ SIEDZISKA
815 mm
PRZEŚWIT
130 mm
WAGA
214 kg (Gotowy do jazdy)
ZBIORNIK PALIWA
16 L