Premiera QJ MOTOR SFA 300
Twój pierwszy poważny quad

QJMotor SFA 300 to idealny quad, żeby wejść w świat off-roadu — lekki, zwinny, legalny na drodze i gotowy na każdą przygodę.

ZESTAW KUFRÓW W STANDARDZIE

QJMOTOR SRT 800S / 800SX jest gotowy na podróż od razu po wyjeździe z salonu! W standardzie otrzymujesz trzy aluminiowe kufry ze stelażami, które zapewniają dużą pojemność, trwałość i bezpieczeństwo bagażu. Solidne mocowania i praktyczne zamknięcia sprawiają, że możesz ruszać w trasę bez kompromisów.

QJMotor SRK 125 motocykl qjmotor polska

Poznaj swojego nowego quada QJMOTOR!

SFA 300

Dla kogo jest SFA 300?

✔️ Dla tych, którzy chcą pierwszego quada, a  nie dziecięcej zabawki.

✔️ Dla osób, które jeżdżą rekreacyjnie po lesie, polu i szutrze.

✔️ Dla kierowców szukających czegoś lekkiego, prostego i nowoczesnego.

✔️ Dla wszystkich, którzy chcą legalnie jeździć bez prawa jazdy kat. B (T3b).

Dostępny już wkrótce!

16 990 PLN

QJMOTOR SRT 800S

Asfaltowy poszukiwacz zakrętów​

Cena z zestawem kufrów: 34 990 PLN
31 990 PLN

*Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34 990 PLN

QJMOTOR SRT 800SX

Wielbiciel szutrowych skrótów

Cena z zestawem kufrów: 36 990 PLN
33 990 PLN

*Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36 990 PLN

Jak skorzystać?

1.

Sprawdzasz dostępność COV 125X u Dealerów wypełniając formularz na dole strony.

2.

Kontaktuje się z Tobą indywidualny konsultant, który łączy Cię z Dealerem lub/i pomaga umówić Ci się na jazdę testową lub na oględziny.

3.

Umawiasz się z Dealerem na spotkanie, jazde testową, zakup.

4.

Odbywasz jazdę testową lub/i finalizujesz transakcję i odbierasz motocykl.

Zobacz Wideo!

QJMOTOR

QJMOTOR to marka motocykli należąca do Zhejiang Qianjiang Motorcycle Group Co., Ltd., jednego z największych producentów jednośladów w Chinach. Powstała w 1985 roku, specjalizując się w motocyklach, skuterach i pojazdach terenowych. Od 2005 roku, po przejęciu włoskiej marki Benelli, łączy chińską technologię z europejskim designem, oferując motocykle sportowe, cruisery i modele turystyczne. QJMOTOR angażuje się także w sporty motorowe – od 2023 roku marka współpracuje z zespołem Gresini Racing w Moto2, a w 2024 roku zadebiutowała w Mistrzostwach Świata Supersport.

Wybierz swój SRT 800S!

QJMOTOR SRT 800S

Przeznaczenie:  Motocykl turystyczny do jazdy po drogach utwardzonych.

Koła: Aluminiowe 17′ koła o sportowym wyglądzie.

Zawieszenie: Standardowe zawieszenie dostosowane do jazdy miejskiej i szosowej.

Design: Elegancki i nowoczesny wygląd z akcentami turystycznymi.

QJMOTOR SRT 800SX

Przeznaczenie: Motocykl terenowy do jazdy po bezdrożach.

Koła: Szprychowe 19′ koła terenowe zwiększające wytrzymałość.

Zawieszenie: Wzmocnione zawieszenie o większym skoku do jazdy w terenie.

Design: Agresywny, terenowy wygląd podkreślający gotowość do jazdy off-road.

Zapisz się na listę rezerwacji SFA 300!

Wybierz kolor SFA 300
Czy chcesz dodać wiadomość?
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od MOTOR-LAND sp. z o. o. komunikacji marketingowej dotyczącej produktów i usług MOTOR-LAND sp. z o.o. poprzez:

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie polityki prywatności

Dowiedz się więcej o QJMOTOR

Qianjiang Motorcycle Co., Ltd., założona w 1985 r. i zlokalizowana w Wenling, Zhejiang, jest przedsiębiorstwem w ramach grupy technologicznej Geely, której główną działalnością są badania, rozwój, produkcja i sprzedaż motocykli, silników i części. Qianjiang pomyślnie przejął włoskie Benelli w 2005 roku, stając się pierwszym chińskim producentem motocykli, który przyłączył międzynarodową markę motocykli do swojego portfolio. Qianjiang jest jednym z niewielu producentów motocykli w Chinach, który jest w stanie projektować i produkować wysokiej klasy motocykle o dużej pojemności skokowej silnika. Firma zatrudnia ponad 4000 pracowników i eksportuje swoje produkty do ponad 130 krajów na całym świecie. 

W roku 2020 Qianjiang Motorcycle, w ramach Geely Technology Group, wprowadził na rynek nową markę – QJMOTOR, mająca na celu produkcję bardziej zaawansowanych i wyższej klasy pojazdów, które maja dawać najlepsze możliwe wrażenia z jazdy. QJMOTOR ma wysokie aspiracje do bycia liderem w globalnym przemyśle nowoczesnych motocykli.

MISJA MARKI

QJMOTOR to marka której celem jest produkcja niezawodnych i przyjaznych użytkownikowi motocykli, zapewniających maksymalną przyjemność z jazdy.

QJMOTOR zakłada wyjście naprzeciw oczekiwaniom młodego pokolenia, przez umożliwienie mu zakupu dużych motocykli, w atrakcyjnej cenie.

Realizowana jest przez wykorzystanie inteligentnej technologii w celu maksymalnej optymalizacji produkcji.   

WSBK

Pod wodzą Raffaele De Rosa w sezonie 2024 QJMOTOR FactoryRacing Team rywalizował w serii super sport w Mistrzostwach WSBK.

Zespół wyścigowy startuje na zmodyfikowanych do wyścigów motocyklach QJMOTOR SRK 800 RR.

Konkurencja na poziomie Mistrzostw Świata jest idealna arena testowa dla nowych rozwiązań technologicznych, które po pomyślnie
zakończonych próbach, ostatecznie trafiają do modeli seryjnych motocykli QJMOTOR.

MOTO GP

QJMOTOR to dynamicznie rozwijająca się marka motocyklowa, która w 2023 roku dołączyła do prestiżowych zmagań MotoGP w klasie Moto2.

Dzięki współpracy z zespołem Gresini Racing, QJMOTOR buduje swoją pozycję na arenie międzynarodowej, stawiając na rozwój technologiczny oraz sportowe emocje na najwyższym poziomie. Udział marki w MotoGP świadczy o jej ambicjach globalnych oraz zaangażowaniu w profesjonalny motorsport.

SFA300 to nowość w ofercie marki QJMOTOR. Jest to quad z homologacją T3b, dzięki czemu można nim poruszać się po drogach publicznych. To idealna propozycja dla tych, którzy szukają, lekkiego quada, który sprosta zarówno wymaganiom terenowym, jak i codziennym potrzebom mobilności. Sprzęt ten z powodzeniem znajdzie zastosowanie w rolnictwie, leśnictwie, w gospodarstwach domowych, czy podczas przygód poza asfaltem.

SILNIK

SFA300 napędzany jest jednocylindrowym silnikiem, chłodzonym cieczą, który dysponuje mocą 24KM. Moc ta pozwala na sprawne poruszanie się po drogach utwardzonych jak i gruntowych.

Prosta obsługa sprawiają, że nawet mniej doświadczeni kierowcy szybko odnajdą się za kierownicą SFA300.

ZAWIESZENIE

SFA300 ma z przodu niezależne zawieszenie na podwójnych wachaczach poprzecznych, natomiast z tyłu jest jeden wachacz wleczony zintegrowany z wałem napędowym i dyfrem. Jest to cecha wyróżniająca ten model na tle konkurencyjnych quadów klasy 300cc zwykle napędzanych łańcuchem. Zawieszenie w tym quadzie jest oparte na dwóch amortyzatorach z tłumieniem olejowym z przodu i jednym centralnym amortyzatorze z tyłu.

WYGODA I BEZPIECZEŃSTWO

SFA300 to quad przedłużany dwuosobowy posiadający wygodne oparcie i uchwyty dla pasażera. Dzięki płaskiej kanapie przy jeździe w pojedynkę kierujący może swobodnie balansować ciałem na podjazdach i zjazdach.

 

Wyświetlacz tft

Model ten posiada estetyczny wyświetlacz TFT na którym można odczytać prędkość, obroty silnika, poziom paliwa, temperaturę silnika, aktualny załączony bieg, ilość przejechanych kilometrów.

Do dyspozycji kierującego są dwa hermetyczne gniazda do ładowania.

BUMPERY I OŚWIETLENIE

SFA300 posiada oświetlenie led oraz bumper przedni i tylny w standardowym wyposażeniu.

 

hamulce

Ten model posiada również hamulec ręczny sterowany z prawej strony kierownicy oraz przełącznik do sterowania ekranem TFT z lewej strony.  

STALOWE FELGI

Praktyczne lekkie felgi stalowe w razie uszkodzenia można dokupić bez nadwyrężania budżetu.

Czy COV 125X mogę prowadzić z kategorią B?
Tak! To motocykl homologowany, w pełni legalny na kat. B (od 3 lat).

Czy nadaje się dla początkujących?
Zdecydowanie – to idealny pierwszy krok w świat enduro.

Czy jest dużo słabszy od droższych marek?
Nie. Oferuje maksymalną moc, jaką dopuszcza prawo dla 125 cm³. Różnica tkwi głównie w cenie i prestiżu marki.

Czy można nim jeździć po drogach?
Tak – ma homologację, więc możesz nim legalnie przemieszczać się po drogach publicznych.

Dlaczego jest tańszy?
QJ MOTOR stawia na dostępność i prostotę – dostajesz solidny motocykl enduro w cenie, która nie odstrasza.

LINHAI 300 4X4 KYMCO MXU 300 QJMOTOR SFA 300
POJEMNOŚC SKOKOWA 275 cm3 271 cm3 289 cm3
WYCIAGARKA TAK TAK TAK
POJ. ZBIORNIKA PALIWA 14,5 l 12,5 l 14 l
MASA WŁASNA 295 kg 255 kg 270 kg
MOC 17,5 KM 22 KM 24 KM
BIEGI L/H/N/R L/H/N/R L/H/N/R
NAPĘD 2X4 2X4 2X4 / 4X4
CENA 21 490 PLN 19 990 PLN 16 990 PLN

SILNIK

TYP

1-Cylinder, SOHC, Chłodzony cieczą

ŚREDNICA x SKOK

72.0×71.0mm

POJEMNOŚĆ SKOKOWA

289 cm3

MAKSYMALNA MOC

18kW/7000rpm (24 KM)

MAKS. MOMENT OBR.

27 Nm/5500rpm

UKŁAD PALIWOWY

EFI

ROZRUCH

Elektryczny

PRZEKŁADNIA

CVT / wał korbowy z zablokowanym dyferencjałem

PRZEŁOŻENIA

4 tryby jazdy

HOMOLOGACJA

EU167 T3B

PODWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD

Teleskopowa sprężyna śrubowa tłumiona olejem

ZAWIESZENIE TYŁ

Teleskopowa sprężyna śrubowa tłumiona olejem

PRZEDNIA OPONA

AT24X8-10

TYLNA OPONA

AT24X10-10

PRZEDNI HAMULEC

Tarcza ø170mm

TYLNY HAMULEC

Tarcza ø180mm

WYMIARY

DŁ. x SZER. x WYS.

1930 x 1115 x 1295 mm

ROZSTAW OSI

1210 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZISKA

830 mm

PRZEŚWIT

200 mm

POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA

14 L

MASA WŁASNA

270 kg

Przewijanie do góry