QJMOTOR SRT 600SX
Adventure na Twoich warunkach

Motocykl do wszystkiego: na dojazdy do pracy, do asfaltowej turystyki, na offroad po znanej Trans Euro Trail. Wszystko w jednym, jeden do wszystkiego.

QJ MOTOR SRT 600 SX został stworzony dla niezdecydowanych. To maszyna, która sprawdzi się w codziennym użytkowaniu, pozwoli wygodnie podróżować z kuframi po Europie, a jednocześnie nie zawiedzie, gdy zjedziesz z asfaltu na szutry. Ma wszystko czego potrzebujesz aby zawojować świat.

ZESTAW KUFRÓW W STANDARDZIE

QJMOTOR SRT 800S / 800SX jest gotowy na podróż od razu po wyjeździe z salonu! W standardzie otrzymujesz trzy aluminiowe kufry ze stelażami, które zapewniają dużą pojemność, trwałość i bezpieczeństwo bagażu. Solidne mocowania i praktyczne zamknięcia sprawiają, że możesz ruszać w trasę bez kompromisów.

QJMotor SRK 125 motocykl qjmotor polska

Poznaj swojego nowego QJMOTOR SRT 600SX!

QJMOTOR SRT 600SX

SRT 600 SX został zaprojektowany z myślą o kierowcach, którzy chcą czuć się pewnie w każdych warunkach:

  • wysoki prześwit i zawieszenie gotowe na lekkie tereny
  • komfortowa pozycja za kierownicą, idealna także w mieście,
  • system kufrów – zabierz wszystko, czego potrzebujesz na wyprawę.

24 990 PLN

QJMOTOR SRT 800S

Asfaltowy poszukiwacz zakrętów​

Cena z zestawem kufrów: 34 990 PLN
31 990 PLN

*Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34 990 PLN

QJMOTOR SRT 800SX

Wielbiciel szutrowych skrótów

Cena z zestawem kufrów: 36 990 PLN
33 990 PLN

*Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36 990 PLN

Jak skorzystać?

1.

Sprawdzasz dostępność SRT 600SX u Dealerów wypełniając formularz na dole strony.

2.

Kontaktuje się z Tobą indywidualny konsultant, który łączy Cię z Dealerem lub/i pomaga umówić Ci się na jazdę testową lub na oględziny.

3.

Umawiasz się z Dealerem na spotkanie, jazde testową, zakup.

4.

Odbywasz jazdę testową lub/i finalizujesz transakcję i odbierasz motocykl.

Zobacz Wideo!

QJMOTOR

QJMOTOR to marka motocykli należąca do Zhejiang Qianjiang Motorcycle Group Co., Ltd., jednego z największych producentów jednośladów w Chinach. Powstała w 1985 roku, specjalizując się w motocyklach, skuterach i pojazdach terenowych. Od 2005 roku, po przejęciu włoskiej marki Benelli, łączy chińską technologię z europejskim designem, oferując motocykle sportowe, cruisery i modele turystyczne. QJMOTOR angażuje się także w sporty motorowe – od 2023 roku marka współpracuje z zespołem Gresini Racing w Moto2, a w 2024 roku zadebiutowała w Mistrzostwach Świata Supersport.

Wybierz swój SRT 800S!

QJMOTOR SRT 800S

Przeznaczenie:  Motocykl turystyczny do jazdy po drogach utwardzonych.

Koła: Aluminiowe 17′ koła o sportowym wyglądzie.

Zawieszenie: Standardowe zawieszenie dostosowane do jazdy miejskiej i szosowej.

Design: Elegancki i nowoczesny wygląd z akcentami turystycznymi.

QJMOTOR SRT 800SX

Przeznaczenie: Motocykl terenowy do jazdy po bezdrożach.

Koła: Szprychowe 19′ koła terenowe zwiększające wytrzymałość.

Zawieszenie: Wzmocnione zawieszenie o większym skoku do jazdy w terenie.

Design: Agresywny, terenowy wygląd podkreślający gotowość do jazdy off-road.

Zapytaj o SRT 600 SX

Wybierz kolor SRT 600SX
Czy chcesz dodać wiadomość?
Wyrażam zgodę na otrzymywanie od MOTOR-LAND sp. z o. o. komunikacji marketingowej dotyczącej produktów i usług MOTOR-LAND sp. z o.o. poprzez:

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie polityki prywatności

Poznaj bliżej SRT 600SX

SRT 600 SX

Konstrukcja nowego SRT 600SX opiera się na funkcjonalności i innowacjach technologicznych, a także na wyjątkowym wyglądzie zewnętrznym, który wyróżnia go z tłumu. Aerodynamiczna owiewka redukuje turbulencje, oferując niezrównaną stabilność przy dużych prędkościach i ochronę przy niskim poziomie hałasu, dzięki czemu długie podróże stają się przyjemnością.

SILNIK

Mocny, dwucylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 554 cm3 ma bardzo dobrą kulturę pracy i świetne brzmienie.

HAMULCE

Układ hamulcowy wyposażony jest w ABS marki Bosch i wydajne hamulce tarczowe sygnowane przez własną markę.
Dwie tarcze hamulcowe o średnicy 320 mm z przodu zapewniają odpowiednią i precyzyjnie dozowaną siłę hamowania.

OŚWIETLENIE LED

Kompaktowy, mocny reflektor LED zapewnia idealny rozkład światła. W owiewce zintegrowane są efektowne, pionowo umieszczone kierunkowskazy LED .

ZAWIESZENIE

Wysokiej jakości, olejowo tłumiony przedni widelec upside-down Marzocchi o średnicy 41 mm i skoku 140 mm oraz centralny, w pełni regulowany amortyzator tylny Marzocchi precyzyjnie reagują na nierówności w terenie i na drodze.

WYŚWIETLACZ

Przejrzysty, nowoczesny wyświetlacz TFT wyraźnie  informuje kierowcę o prędkości, przebiegu, poziomie paliwa, czasie jazdy i o włączonym biegu. Wbudowany Bluetooth oraz Wi-fi zapewniają łączność z telefonem.

Qianjiang Motorcycle Co., Ltd., założona w 1985 r. i zlokalizowana w Wenling, Zhejiang, jest przedsiębiorstwem w ramach grupy technologicznej Geely, której główną działalnością są badania, rozwój, produkcja i sprzedaż motocykli, silników i części. Qianjiang pomyślnie przejął włoskie Benelli w 2005 roku, stając się pierwszym chińskim producentem motocykli, który przyłączył międzynarodową markę motocykli do swojego portfolio. Qianjiang jest jednym z niewielu producentów motocykli w Chinach, który jest w stanie projektować i produkować wysokiej klasy motocykle o dużej pojemności skokowej silnika. Firma zatrudnia ponad 4000 pracowników i eksportuje swoje produkty do ponad 130 krajów na całym świecie. 

W roku 2020 Qianjiang Motorcycle, w ramach Geely Technology Group, wprowadził na rynek nową markę – QJMOTOR, mająca na celu produkcję bardziej zaawansowanych i wyższej klasy pojazdów, które maja dawać najlepsze możliwe wrażenia z jazdy. QJMOTOR ma wysokie aspiracje do bycia liderem w globalnym przemyśle nowoczesnych motocykli.

MISJA MARKI

QJMOTOR to marka której celem jest produkcja niezawodnych i przyjaznych użytkownikowi motocykli, zapewniających maksymalną przyjemność z jazdy.

QJMOTOR zakłada wyjście naprzeciw oczekiwaniom młodego pokolenia, przez umożliwienie mu zakupu dużych motocykli, w atrakcyjnej cenie.

Realizowana jest przez wykorzystanie inteligentnej technologii w celu maksymalnej optymalizacji produkcji.   

WSBK

Pod wodzą Raffaele De Rosa w sezonie 2024 QJMOTOR FactoryRacing Team rywalizował w serii super sport w Mistrzostwach WSBK.

Zespół wyścigowy startuje na zmodyfikowanych do wyścigów motocyklach QJMOTOR SRK 800 RR.

Konkurencja na poziomie Mistrzostw Świata jest idealna arena testowa dla nowych rozwiązań technologicznych, które po pomyślnie
zakończonych próbach, ostatecznie trafiają do modeli seryjnych motocykli QJMOTOR.

MOTO GP

QJMOTOR to dynamicznie rozwijająca się marka motocyklowa, która w 2023 roku dołączyła do prestiżowych zmagań MotoGP w klasie Moto2.

Dzięki współpracy z zespołem Gresini Racing, QJMOTOR buduje swoją pozycję na arenie międzynarodowej, stawiając na rozwój technologiczny oraz sportowe emocje na najwyższym poziomie. Udział marki w MotoGP świadczy o jej ambicjach globalnych oraz zaangażowaniu w profesjonalny motorsport.

Czy SRT 600 SX nadaje się do jazdy w dwie osoby?
Tak – wygodna kanapa i kufry sprawiają, że można jeździć we dwójkę.

Czy mogę używać go codziennie w mieście?
Oczywiście. Ergonomia i elastyczny silnik sprawiają, że SRT 600 SX świetnie radzi sobie w ruchu miejskim.

Czy kufry są w standardzie?
Tak – motocykl jest gotowy do podróży od razu po zakupie.

Czy silnik jest trwały
Tak – to sprawdzona jednostka, dopracowana z myślą o wielotysięcznych przebiegach.

SRT 600SX Honda NX500 Kawasaki Versys 650 Suzuki V-Storm 650
MOC 56 KM 47 KM 67 KM 69 KM
MOMENT OBROTOWY 55 Nm 43 Nm 61 Nm 62 Nm
WAGA 220 KG (gotowy do jazdy) 196 KG (bez płynów) 216 KG (gotowy do jazdy) 213 KG (bez płynów)
KUFRY Tak, w standardzie Opcjonalne Opcjonalne Opcjonalne
CENA ORIENTACYJNA 24 990 PLN 32 000 PLN 39 000 PLN 39 500 PLN

SILNIK

TYP

Dwucylindrowy, rzędowy, 8V, DOHC, chłodzony cieczą

ŚREDNICA x SKOK

70.5 x 71 mm

POJEMNOŚĆ SKOKOWA

554 cm3

MAKSYMALNA MOC

41.2 kW (56 KM) / 8250 rpm

MAKS. MOMENT OBR.

54 Nm / 5500 rpm

UKŁAD PALIWOWY

EFI

ROZRUCH

Elektryczny

SPRZĘGŁO

Mokre, wielotarczowe

SKRZYNIA BIEGÓW

6 biegów

PODWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD

Upside-down

ZAWIESZENIE TYŁ

Wahacz centralny z amortyzatorem teleskopowym z tłumieniem olejowym

OPONA PRZÓD

110/80 – 19 | bezdętkowe

OPONA TYŁ

150/60-17 | bezdętkowe

HAMULEC PRZÓD

Podwójny tarczowy 320mm z ABS

HAMULEC TYŁ

Tarczowy 260mm z ABS 

WYMIARY

DŁ. x SZER. x WYS.

2200 x 900 x 1380 mm

ROZSTAW OSI

1500 mm

WYSOKOŚĆ SIEDZISKA

845 mm

PRZEŚWIT

190 mm

WAGA

220 kg (Gotowy do jazdy)

ZBIORNIK PALIWA

20.5 L

Przewijanie do góry